mandag 12. februar 2007

Jeg har fått streng beskjed fra lillesøster om å oppdatere bloggen -og jeg har for vane å gjøre som hun sier..yes..hva har skjedd da? Høydepunktet var nok helgen hvor jeg møtte ei venninne som hadde reist den lange veien fra Østlandet. Hvis du tror hun kom for min skyld,er du helt på jordet! Av alle ting skulle hun på date med en dansk trekirurg (?!?). Skeptisk og en smule fornærmet dro jeg på vorspielet for å møte dem. Vel..alle vet jo at Ronja og Birk er et skjønt par. Og hvis ikke hjertet ditt smelter når "Birk" ser varmt på venninna di og kaller henne "smukk"..ja,da er du temmelig kald. Heldigvis ble det tid til jenteprat..eller; en skikkelig "Tvedestrand- jente prat": Det finnes ikke ett tema som er tabu - og raping og grov latter er et forventet tilbehør. Surrete i hodet dro vi på byen for å danse. Som før maste hun på dj-en. Og som før,i takt med hofte vrikkingen og et lekent blikk-snirklet haiene seg rundt henne. He,he..vi fniste og danset med hverandre. Gøy å føle seg som 18 igjen. Men det holder for en kveld:)

2 kommentarer:

Dyveke sa...

Jeg vil og ha skikkelig tvedestrands-jenteprat:) Får heldigvis snart besøk av både anita og tine! Men håper alle jentene kommer hjem til påske, for da skal jeg hjem og være katte-passer.

Anne-Linn sa...

E kommæ!Gleder meg:)