tirsdag 13. februar 2007


Igår ble jeg ferdig med Dan Browns 'iskaldt bedrag'. Den var helt grei og var skrevet i typisk Brown stil. Dessuten,hvis man tar alt for å være god fisk,lærer man en haug med ting. Idag vet jeg om de klassiske kjennetegnene til en fallen metoritt: Smelteskorpe med fartssriper,kondruler med et visst forhold mellom titan og zirkon. Og for guds skyld; ikke glem nikkelverdien! Jeg har lært om NASA og spesialstyrker..og at president Lincons madrass er laget av hestehår..
Jeg har en greie når det gjelder forfattere og land: Det blir helt feil å bare lese en forfatters bestselger, uten å ha lest noen av de andre. Det blir som å si at man har vært i Grekenland hvis man kun har besøkt Athen. Derfor skal jeg snart begynne på 'Digital festning'. Og til sommeren,ja,da skal jeg på øyhopping i Hellas:)

Ingen kommentarer: