onsdag 24. januar 2007

Nå har jeg satt meg ned med en stooor kopp te og føler for å liste opp alt jeg har gjort siden lørdag. Og den dagen var svært koselig! Hos Cecilie ble jeg servert middag hvor kjøttkaker stod på menyen -nam! Skravla gikk i ett og plutselig måtte vi skynde oss til Heidi. Der ble det en skikkelig jentefest med fnising,dansing og karaoke (da forlot jeg stuen for en stund). Senere dro vi til byen hvor kvelden fortsatte med hoftevrikking på Gossip. Der møtte jeg også Ørjan og Krüger..dere som kjenner dem, kan jo forestille dere dette: Lokalet er ganske trangt og de spiller kun r'nb/rap/pop på full guffe. Ørjan er kledd i en hvit genser med en altfor trang hette over hodet. Med ølen i hånden kikket han mistenksom på alle som hadde et snev av en eksotisk hudfarge. Krüger trippet rastløs ved siden av i militærjakka, Ramones genseren og den digre kjettinga som er festet til dongeribuksa. Hadde det ikke vært for de pene damene,hadde han aldri holdt ut den intense svettelukta og ikke minst; musikken. Da jeg fant ut at de hadde lidd nok,tok det ikke lang tid før vi var på vei mot Burger King. På veien måtte Ørjan gi en spille mann noen kroner,men det var en baktanke med det..for hans høyeste ønske for kvelden var å spille trekkspill. Forståelig nok fikk han jo ikke lov til det og måtte nøye seg med å trykke på knappene. Og midt i gata, til Godfathers kjenningsmelodi,danset jeg og Krüger.. Noe vi dessverre aldri har gjort før og noe vi aldri kommer til å gjøre igjen (med mindre vi har noen øl innabords).
Etter en slapp søndag begynte jeg uken med sterke intensjoner om å være en flittig student. Nå ja..jeg har ihvertfall vært på alle forelesningene. Dessuten har jeg jobbet,trent og fått meg ny jobb:) Adios til Finns konditori og Hola til Meny. Ja,snart skal jeg bli en kassedame igjen og det passer meg igrunnen veldig bra. Så,angående det å være en flittig student minner meg på at jeg må lese om islam til imorgen. Men jeg kan jo litt..så kanskje jeg skal lage spagetti istedet...?

Ingen kommentarer: