lørdag 20. januar 2007

Lørdag&pysjamas

Drikker kaffe og hører på regnet som slår mot ruta. Siden jeg fortsatt sitter i pysjamas,betyr det bare en ting: Anne-Linn har fri! Driver også og psyker meg opp til å trene. Har bare trent to ganger denne uka,så jeg burde idag også..men jeg har ikke lyst. Har akkurat ringt ei venninne,skal til henne senere for å spise middag og hekle sjal. Det gleder jeg meg til:) Videre skal jeg på en jentefest/avslutningsfest for Heidi. Hun var daglig leder for bakeriet,men sjefen dreiv henne til vanvidd,så hun orket ikke mer. Synd at vi mister henne,men jeg skjønner hvorfor. Han er ganske drøy. Noen jenter og jeg kjøpte et stilig smykke til henne igår..håper hun liker det. Shit! Jeg skal jo lage et kort! Men først skal jeg skravle litt med Krüger..han kommer på øyeblikket. Ha en fin helg alle sammen,smil og vær glad;)

Ingen kommentarer: