onsdag 27. juni 2007

Hove

Jeg hadde store planer om å dra på Hove-leiren..jeg sjekket kontoen min på mandag og ble utrolig glad da skattepengene hadde kommet inn. Dessverre fikk jeg en regning, så Hove måtte revurderes..hele dagen gikk jeg rundt og lurte på om jeg kunne få det til likevel..men nei. Jeg måtte gi opp hele Hove. Da jeg hørte at det skulle bli dårlig vær, følte jeg en liten lettelse. Da det ble dårlig vær, var det nesten for godt til å være sant. Nå har jeg akkurat sett på nyhetene..og jeg er glad. Jeg er så glad for å slippe dere festival glade mennesker slappe av på gresset -omkranset av kompiser- foran en eller annen konsertscene. Jeg er så glad for at jeg slipper å høre hvor fantastisk leirstemningen og musikken er og at alle som ikke kom, er duste i hue. Jeg er glad for at dere bader i gjørme, mens jeg kan sitte inne ed pottis og spille playstation. Jeg vet at det er så slemt, så slemt..så nå skal jeg se en gang til på drittværet, smile og le en gang til..så, skal jeg prøve å ønske dere godt vær igjen.

1 kommentar:

Ave sa...

har tagget deg snuppa! se på bloggen min for info :)