torsdag 7. juni 2007

Anita og jeg snakket sammen istad, og et av temaet var at det er viktig å drømme seg litt bort.. selv om man innerst inne vet at det ikke er realistisk.
Idag ønsker jeg meg masse..
* jeg ønsker min egen leilighet som jeg kan pusse opp selv. Jeg ser for meg en orientalsk bohem-stil, men jeg er også veldig glad i shabby chic..eller blir det japansk..?
* Et bra anlegg, en ny fancy mobil og laptop.
* Go nuts i bokhandelen og cd-sjappa.
* Gå enda mer nuts til å kjøpe alle de klærne og skoa jeg ønsker meg..da trenger jeg mer enn en kommode,men en slik garderobe man ser på film.
* Også var det bilen da..en bra bil. En rød en..hvilke? Aner ikke. Men en bra en. Må bare få meg lappen først..(eller, nei. Pengene først..det glemte jeg visst).
* Holde en stor venners vennefest, med masse vin og tapas..
* Da skulle jeg også gitt gaver. Bl.a ti kartonger med røyk og et års forbruk av vin på polet til Tone, en platekontrakt til Whisky Chicks, en reise med spontanitet og spenning, (med muligheter for avkobling og romantikk) til Anita og Christian, Dyveke kan få en klesbutikk som hun kan dille med ved siden av de andre tusen prosjektene..også var det Adele,da..hmm.. skal gi penger til forskning på en vidunderpille mot fyllesyke, jeg;) Og dere andre girlza..det er bare å komme med ønsker!

Også hadde jeg reist jorda rundt. Men det skal jo bli en realitet. Minst to ganger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, så fantastisk du er! En vidunderpille mot fyllesyke ville gjort mange søndager betraktelig bedre for meg!!

Anne-Linn sa...

He,he..det var det jeg tenkte meg;)

Dyveke sa...

Jeg ville også gjerne hatt en sånn, slik at jeg alltid kunne ha overskudd til å dille i butikken min:)

Anne-Linn sa...

Alt for deg kjære :)gleder meg! Jeg tror du kommer til å få i sving en fantastisk butikk!!