fredag 11. mai 2007

Det har vært opptil flere jenter som har ristet på hodet når jeg har sagt at jeg ikke ser på Grey's anatomy.."Anne-Linn..den må du bare følge med på! DU MÅ!" Greit. En kveld hoppet jeg opp i sofaen og begynte å se på sesong 2 (ja,ja..). Jepp, jeg visste det! Det er faktisk en grunn til at jeg ikke begynner å se på slike ting..det er dust å forelske seg i en tv-serie hvor man må vente en hel uke for å se neste episode.Det er nesten på kanten til tortur?! Vel,jeg erklærer meg som en #1 fan - og ikveld skal jeg atter en gang sitte blant sofaputene,spise løvbiff og se flere episoder :) Kommer jeg til å grine,eller le? Garantert begge deler..jeg vet at det er noe forferdelig i gjære..føkk..ha en fin kveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah! du er tilbake! :)greys in my heart :)