lørdag 10. mars 2007

Som skrevet tidligere holder jeg på med en eksamen..og jeg skal egentlig lese på den nå. Men jeg er trøtt & ukonsentrert..gutta boyz fra Tvedestrand skal senere på byen. Jeg vil også..selv om jeg er trøtt. Kanskje jeg burde bare bli hjemme..? Men..det er en hel uke siden jeg var ordentlig sosial..men imorgen burde jeg stå tidlig opp og utnytte min siste lese dag..men fy! Jeg er så forbanna lei av å være fornuftig..men jeg må..vil ha gode karakterer..men..det er ikke sunt å være oppi bøkene hele tiden heller da. Godt med litt luft..hmm..kanskje jeg skal gå en tur? Nei. Det er mørkt og jeg kan bli voldtatt..helt uaktuelt. Men en øl kan vel aldri skade? Ha! En øl blir to..og vi er igang..også blir det sent..også sover jeg bort halve dagen..og resten av dagen sover jeg på sofaen. Jeg er trøtt. Det blir nok sofaen ikveld. Hvorfor er jeg så trøtt? Faen heller,jeg er 24 - ok, snart 25 - år gammel. Denne trøtthetsgreia skal tilhøre eldre generasjoner. Men når jeg tenker etter har jeg jo vært trøtt hele livet mitt. Hjelp..jeg hørte en lyd i leiligheten. Ekkelt..jeg ble helt varm. Også blir jeg irritert på meg selv..klarer ikke å stoppe å skrive..kanskje jeg har blitt avhengig? Det er jo ikke noe å lure på egentlig..når jeg legger meg om kvelden tenker jeg på ting jeg kan blogge. Skulle ønske jeg hadde forfattertalent..da kunne jeg ha skrevet døgnet rundt uten å ha dårlig samvittighet. Det hadde vært noe! Men seriøst..nå må jeg stoppe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pippa, du burde egentlig bli forfatter du ! Du har i allefall evnene som du ønsker å bygge videre på ! Klem fra...