mandag 15. januar 2007

Også var jeg igang med treningen igjen. I hele dag visste jeg at jeg burde trene og var veldig spent på om jeg faktisk fikk ræva mi bort til Sportsclub. Da jeg kom hjem etter skolen holdt noen stakkars polakker på å installere en ny varmtvannstank. Yes. Nada vann. Dette var jo total krise. Så jeg pakket bagen og dro til treningssenteret. Der var det fullt av folk som holdt på med nyttårsforsettene sine. Good luck 2 ya all!! Jeg fikk kapret en sånn skimaskin (jeg er ikke så veldig oppdatert på denne terminologien). Rød som en tomat stoppet jeg etter 15 minutter. Og hvilket apparat var ledig i den store salen? Jo,ett. Eselspark maskinen..kanskje ikke den jeg hadde håpet på ikveld. Men det er bare å kaste seg i det. Ned på knærne,stumpen i været,drit i gutta rundt deg og kick i vei! Hurra! Dette er gøy!! Etter en halv time var jeg blitt bleik igjen. Kvalm og svimmel og ganske gele i beina,lovte jeg meg selv å ta det litt roligere neste gang. Håper de polakkene tar vannet imorgen også..




1 kommentar:

Ave sa...

flink du er!! :)